mandag den 9. september 2013

TEKO Projekt



Jeg er lige pt. igang med et projekt på TEKO, som utroligt nok hedder TEKO Projektet. Vi startede allerede efter første skoledag - eller hedder det studiestart? - så der var ikke det helt store ryste sammen i klassen, det skete kun udenfor studietiden. Det skal dog siges at jeg ikke klager. Tror ikke jeg kunne have holdt en uge ud bestående af navnelege og rundvisninger.
TEKO Projektet handler om at analysere 4 forskellige designers/brands design DNA hvilke er vildt spændende! Jeg kan lige pludselig se ting ved designere som jeg ikke har kunnet før, eller ikke har tænkt over før. Samtidig skriver vi også om 4 fantastiske kreative designere/brands såsom Emilio Pucci, som nok laver de flotteste prints derude, og Alexander McQueen med sine helt eventyrlige kjoler. 
Selvom jeg først starter på mit "rigtige studie" til næste semester kan jeg allerede mærke at jeg er det rigtige sted.
jeg håber at i er landet et sted derude hvor i føler jer hjemme om det så er 9. klasse, 3.g eller et helt nyt studie som jeg.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar