søndag den 8. september 2013

KLAR, PARAT, START


Så jeg tilbage igen og det er sku egentligt meget lækkert.
Jeg kan sige at der er sket super mange ting siden sidst. I marts tog jeg optagelsesprøven til mit drømmestudie på TEKO og jeg kan med utrolig stor glæde sige at jeg kom ind. Studiet startede for en uge siden så hele denne uge har stået på druk og festligheder. Jeg er også flyttet til Herning hvor jeg skal bo indtil jeg er færdig som designteknolog, hvilke er de næste to år. Det har været noget af en omvæltning da jeg 1. bor for første gang hjemmefra, og 2. er flyttet fra Århus. Jeg vil ikke sige at det har været lutter lagkage da jeg savner så mange, især min kæreste, som stadig er i Århus. Men det er vel bare en sag om at vænne sig til det? Det skal nok blive super godt.

Jeg håber at folk er klar på at følge med endnu engang. Hvad jeg kommer til at skrive om herinde ved jeg ikke præcist endnu, men der bliver sku nok en del moderelaterede indlæg. Forfanden, jeg går vel på en designerskole?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar